Nystart

Nu har bloggen legat i träda i typ ett och ett halvt år. Det var som att rensa en låda med papper och hitta gamla brev och annat när jag skummade igenom mina sista inlägg.

Det var som om bloggandet fick en töntstämpel bland folk jag hängde med och därför slutade jag. Men nu börjar det klia i fingrarna, inte för att jag har en massa spännande att berätta, utan bara för att jag känner för att skriva. Och det är lite kittlande att alla som vill kan läsa det.

Jag är lokalreporter i en liten stad och ska snart flytta till Stockholm, inte för att det dykt upp något jobb där utan för att jag har en föreställning om att mitt liv kommer bli roligare och mer meningsfullt om jag bor där och pendlar hit. Vi får väl se om jag har rätt.

Saker jag vill göra där som inte går här:

1. Sjunga i en bra kör.
2. Ta upp beachvolley-lektionerna.
3. Gå på spelningar på nåt litet ställe en helt vanlig vardag.
4. Få folk på besök...
5. Extraknäcka som gatumusikant.

Nu ska jag åka tlll Annexet och lyssna på Eskilstunas stolthet...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback