Tack Gud

...får inte skriva något så länge mina 9 000 tecken om virtuell mobbning inte är levererade till Thorpenberg. 1 1/2 timma kvar... 5 500 signs to go.
Jag är otroligt bra på att skriva under press!!!
Tack till alla som stöttat mig. Lex, Hanna, alla i frilansgruppen, mamma, pappa, roomie Elin för frukost och Gud min vän och största supporter. Min bönegrupp förstås; Linda, Julia Nicklas, Sofia Magnus, Jo. Anna för korr. Smajlet i kvartersbutiken för alla goda råd. Carola för inspiration. Plus alla jag har glömt, you know who you are...

Kommentarer:
Postat av: Lexy

Hej!

Gick det bra? E du frisk nu?

Blää. Missnöjd med min arbete denna vår. Efter Praktik i alla fall. Jag ska ta igen allt på redigeringskursen.

2006-05-03 @ 14:17:36
Postat av: Hanna

Orginellt att köra tacktalet innan själva prestationen är slutförd... Men varför i nte. Egentligen. Det är kankse lika dumt som att spara de bästa godisarna till sist. Eller att göra allt tråkigt först för att sen ha roligt. Jag är inte säker, men det skulle kunna vara så. Nu är det över i alla fall! Tjohoo! Och vill vi inte sälja artiklarna är det ingen som kan tvinga oss!

2006-05-04 @ 22:25:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback