Slim Susie

Slim Susie

"Stockholm, dä ä farligt där, finns knarkare som sticker en i bena bara på kuel. Görfarligt! Dä ä inget för dig."

Om dä ä farligt för Smala Sussie så...Vet inte om jag våger flytte dit. Alldeles själv. Kanske får skaffe mäj sån dära pepparspray, eller kanske en bodyguard. Dä blir bra.

Snart skrivs bloggen från storstan.

Mina topp-5 Göteborgsmysplatser detta år:

Klättra upp för brandstegen på Skansen Kronan och sitta i en glugg med Sofi och dricka cofi.

Korvgrill och gummistövlar i träsk nånstans ovanför där Sternegårds bor, med J Lo, Morris, Lexy, Mange, Annasofia, Julie och Bruce. Lite skräckfilm över det stället.

Håkan H på Liset, typ med Charlie, Stina, och en massa andra innan jag kände dem. Han är ren glädje.

Äventyr i snårig skog i nya skinande finadidas med Mille, Amundön eller nåt.

Pustervik, alla gånger. Tiger Lou, Loney Dear, Filmfestivalen, J Los crazy dance night med sticky floor.
 
Längdskidor och nyponsoppa över trangiakök vid Delsjön med Elin och Sofi.

Oj, det var sex stycken, på en topp-5 lista, och egentligen utan inbördes rangordning. Kommer kanske fler i nästa...Men dem får jag ta på engelska annars börjar jag gråta...

God natt...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback