Jag = Ms Hingis...

...eller vem det nu är som är bra på tennis nuförtiden. Är inte så insatt. Spelade idag för första gången sedan 2001. Det gick så sjukt dåligt då att jag inte velat röra ett racket på fem år. Men idag. Vilken forehand. Som en smäck. Lite svårare med backhanden. Konstigt. Efter matchen var jag torr som toapapper, men min motspelare var blöt som en sjö. Det är svårt att få bollarna att flyga åt det håll man vill.

Idag fyller Nadine! Grattis!

Ska skriva en artikel om nätmobbning för skolan. Gräver fram skit om socialtjänsten för två andra artiklar. Samt skuggar Hannes Råstam för en personresearch. Any ideas, just let me know.

Kommer härmed att anta en lite mer formell ton i mitt skrivande. Det har uppdagats för mig att min käre far nyttjar min blogg som startsida på sitt arbete. En språkpolis av stora mått. Kom igen pappa, skriv en kommentar!

Vet inte vad som hände den 13 februari. Men jag hade 70 besökare på min blogg den dagen.

Lite mys med söta brorsbarnen i pulkisbacken...

Finaste barnen i pulkabacken

Kommentarer:
Postat av: Anna

Jag vill inte dra för stora slutsatser, men kan det va så att Hannes har upptäckt att du skuggar honom, och nu skuggar han tillbaks. Därav 70 besök samma dag...

//Miss Holmes

2006-03-26 @ 20:17:22
Postat av: M:et

Mycket möjligt. Han är en småbitter man. Föreläsning med honom i tisdags. Länge sen sal K001 fylldes med så mycket neggo-energi. Kanske har han satt hela Uppdrg Grnskng-redaktionen på spaning...

2006-03-26 @ 21:33:27
Postat av: Hanna

Bäste Maries pappa!
Eftersom jag gjorts uppmärksam på att även du tjuvläser denna blogg skulle vilja jag ta tillfället i akt och framföra en hälsning.
Du har gjort ett bra jobb när du uppfostrat din dotter. Vänligen framför mina varmaste hälsningar även till Maries mamma. Ni skall veta att jag är mycket glad över att få låna över Marie till denna sidan av landet!
Högaktningsvärt
Journalistklasskompis Hanna

2006-03-27 @ 00:18:40
Postat av: Emil

Marie, jag förväntar mig att du snart integrerar dina ärade föräldrar som ett led av mitt nya projekt "umgås med dina kompisars föräldrar" eller kanske "mixa mammor" eller nåt...
Ska du va i mitt lag på badmintonen får du kamma till backhanden...

Postat av: Marie

Hanna, va du e söt. Emil, Mamma Sergel va ju urgullig. Jag lovar att bjuda över dig nästa gång mina kommer. Men kamma till dig lite först...

2006-03-28 @ 00:50:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback