Need some assistance...

Sökes: snäll och lättsam person med stort tålamod, journalistisk utbildning och glimten i ögat. För: admintistrativa uppgifter såsom att hålla koll på min filofax, betala räkningar, prata i telefon med diverse försäljare (Bredbandsbolaget, Göteborgs el och energi, Hälsokosttjafs m.m.) komma ihåg folks födelsedagar, men även: laga mat, städa och småuppgifter som 9 000 tecken om nätmobbning, tre artiklar om skilsmässobarn, tre bokrecensioner samt en skivrecension.
Det har kört ihop sig. Du behöver bara jobba i två veckor, promise! Sedan är det lugnt. Betalar ganska bra, bara jag har fått iväg alla fakturor och sånt...

Så att jag kan få tid till annat såsom; att träna, öva på guran, kolla på film, kolla på TV, prata i telefon med vänner, gå och fika och sy den där väskan jag köpt tyg till. Jättefin, svart med orange foder.  

Please. Hör av er!!!

About förra inlägget: Jag älskar böcker, Guds gåva till mankind. Men va lite fed up på dem igår. Dom åt upp mig med sina oändliga rader...

Kommentarer:
Postat av: Lilla Spöket

Jag har lite liknande problem... Man kanske skulle annonsera...?

Postat av: Hanna

Tar du emot ansökningar via e-post eller bara på papper? Ska jag skicka med referenser?

2006-04-21 @ 14:57:58
Postat av: Hanna

Jag skulle vara bra för dig, skulle till exempel säga till dig att du inte fick skriva på din blogg förrän åtminstone hälften av de där 9 000 tecknena om nätmobbing var klara... Hårt men framgångsfullt.

2006-04-21 @ 14:59:20
Postat av: Anna

Hej Marie! Kul att läsa på din blogg! Ha det bra/ Anna (från hemsedal)

2006-04-22 @ 00:18:35
URL: http://annananna.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback