Det är inte trevligt...

... när man blir tillsagd på 7eleven när man står och glor i mags. Då e de bättre att sitta i lugn och ro på biblos och njuta av allt från Hemslöjden till Äventyrliga Familjer. Det är ett av mina nya lördagsnöjen. Ta en påse godis som inte prasslar. Sätta sig i en skön fotölj. Konsumera tidskrifter. Det finns en hörna med alla möjliga. Sen finns det en hörna med film- och musikmagasin. Heaven.

Oftast sitter jag på toaletten när jag går igenom tidningar. Då är man ändå lite stressad. (när jag var liten stod alltid mina lekkompisar och vaktade utanför toadörren, för de visste att jag fastnade där med Acke och Starlet om de inte knackade efter 5). Men om man avsätter ett par eller tre timmar i bibblan, medan andra rusar runt i shoppinghysterin, då är det avkoppling och mys.

Ses på stads lördagen efter påsk.

Kommentarer:
Postat av: Hanna

Marie kan du lära mig hur man gör en blogg? Jag vill också skriva sånna där fina saker och dela med mig. Tänker ta ditt råd och mysa på bibblan i helgen! Många timmar! O sen kanske ta en fika också. Fast det blir tomt utan dig ... Ha det gött där hemma, kom snart tillbaka!

2006-04-12 @ 20:28:35
Postat av: FlexyLexy

Sitt i musikavdelning, båda tidningar och musik. Twice the fun...

2006-04-13 @ 13:19:51
Postat av: Karin

Men Marie då, har du stått och snålläst tidningar??!! Så får man ju inte göra gumman. Haha...Kommer du hem snart? I miss you :)

2006-04-18 @ 09:29:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback